12 Nisan 2016 Salı

.Antalya Lara Rent a Car

. Vermont yolların çoğu buz ve kar kaplıydı.Antalya Lara Rent a Car Benim yeni Blizzak kar lastikleri çok iyi performans ve kesinlikle karda götürmek gerekiyor i3 sahipleri için onları tavsiye. Gerçek yaklaşık 1.000 feet genel bir yükseklik kazancı içerir otoyol hızlarında böyle uzun bir yolculuk, araba, araç yavaşlar korkunç düşük güç moduna, girmeden yapılabilir olurdu ben gerçekten bilmiyordum, bir bir süre rex pili biraz doldurmak böylece. Ayrıca, yolculuğun son 50 mil Ben 500 ayak azalan önce 500 ayak tırmanmaya ve sonra bizim hedef için yaklaşık 700 ayak tırmanmaya gerekiyordu. Eşim ve ben ne zaman biz sol sıcaklık sadece 15 derece olmak tempolu bir sabah erken yola çıktı. Ben pil veya kabin önceden kıvamlandırılması vermedi ve biz taşıyan toplam ağırlığı beni, eşim ve biz ailesi 'kadar getirerek kalemleri arasında yaklaşık 450 £ oldu. Ben gece önce gaz tankı tepesinde ve tam şarjlı bıraktı. Gezi neredeyse tüm otoyol ve planım biz rex şarj durumunu korumak ile gidebiliriz ne kadar hızlı görmek için 70 mil ve 75 mil arasında değişen hızları cruise kontrol ayarlamak oldu. Ben Konfor modunda orada bütün yolu sürücü ve muhtemelen dönüş yolculuğu için ECO PRO kullanmak istiyorum. Hedefimize birkaç blok bazı ineklerin geldi. Isıtmalı koltuklar, kabin ısı kullanılarak ve 75 mil sürüş çok düşük sıcaklıklarda kombinasyonu, sadece 48 kilometre sonra açık aralık genişletici anlamına geliyordu. Yani şimdiye kadar daha önce açmak görmüştü erken var. Ben ancak New York Eyalet sınırına yapmıştı ve ben zaten gaz koşuyordu. Yani şimdi ben gitmek için 200 mil üzerinde biraz vardı ve tüm aralık genişletici yapılabilir olacaktır. Biz yol boyunca ve biz gerekli aralıklarla doğrudan vardı benzin istasyonları için GPS aradı yüzden üç kez durdurmak gerekir diye düşündüm. Ben biz sol aralığın yaklaşık 10 kilometre vardı durdurmak istedi ve biz hemen hemen her üç durak o yakın olsun başardık. Ben orada yolda doldurmak için üç kez durdurmak gerekiyordu. Biz yolculuğa yaklaşık iki saat oldu, 100 mil işareti yaklaşık ilk durağı hakkı yapılmış. Eşim küçük gaz tankı dolu ne kadar hızlı güldü ve biz gelecek o kadar doldurmak için ne kadar uzun sürdü görmek için durur üzerine beni zaman olacağını fikir geldi. O telefonda kronometre uygulaması kullanmak ve biz karayolu çıkıldı ne zaman başlayacak ve biz saptırma sadece ne kadar görmek için geri karayolu üzerinde vardı onu durdurmak olacaktır. Biz durdurmak başına 2 dakika biraz üzerinde ortalama ve en iyi zaman bir dakika, kırk sekiz saniye oldu. Her üç durak yolculuk yaklaşık yedi dakika toplam ekledi Antalya Lara Araba Kiralama - tam olarak çok bir rahatsızlık. Zaman geldi ben bütün gün off-road gibi araba görünüyordu. Sonunda iki yıl önce benim kayınpederinin evinde yüklü EVSE test etmek lazım. Neyse ki işe yaradı. Gezi çoğu için Active Cruise Control 70 mil set vardı, ama 73 mil ve 75 mil set ile ben de biraz zaman geçirdim. Beklediğim gibi, 70 mph SOC tutmak için tatlı bir nokta gibi görünüyordu. Hatta araba düşük güç moduna gitti asla bir mil veya iki süren eğimli. Ben yüksek hızlarda ayarlayın zaman düz zeminde SOC korumak olabilir, ancak SOC çubuk grafiği tehlikeli yakın tamamen ben tepenin her türlü yukarı gidiyordu zaman ben 70 de tuttu bu yüzden buharlaşan almak zorunda eğimli. Söyleyebileceğim tek şey, Aktif Cruise Control gerçekten böyle uzun sürücüler için kayalar. Bu, hız tutan aracın ilerisinde hızını azaltır ve güzel bir güvenli mesafeyi korur yavaşlıyor. Ben hemen hemen tüm gezi için kullanılan ve otoyol sürüş bir sürü yapmak eğer maliyet kesinlikle değer. Biz yaklaşık 255 kilometre sonra geldi. Hakkında bu kilometre 207 serisi genişletici kullanılarak yapıldı. Yani, biz hiç düşük güç moduna girmeden bunu yaptı. Ben bu gezi sorunsuz gitti beri yeni yazılım ile bir karşılaştırma yolculuk yapmak gerek yoktur sanırım. Ben yaptığını düşünüyorum tek şey muhtemelen yeni yüksek rex tampon beni daha hızlı bakımını sağlar görmek için 75 mil bütün yolu ayarlanmış ACC ile aynı yolculuk çalışıyor. Olsa şimdi olduğu gibi, 70 mil uzun mesafe rex sürüş için sihirli sayı kesinlikle. Gezinin en nispeten düz arazi üzerinde ise, SOC tampon birkaç dakika ve birkaç km için tırmanıyor geçen ve sürdürmek için hız ani patlamaları için yeterince büyük. Benim için güzel çalıştı olsa, ben BMW yüzden uzun pil tampon artmakta olduğunu mutluyum, sürekli dağ tırmanışı azaltılmış güç girmeden mümkün olacaktır. Ben gerçekten henüz nasıl çalıştığını iyi yorumlamak için yeni yazılım ile yeterli zamanım olmadı ama yakında yapacağım. Gezi için son istatistikler Ev gezi ertesi gün oldukça olaysız oldu. Ben ön şart bu kez yaptım ve Eko Pro modunda yolu ilk yarısını sürdü. Ayrıca yaklaşık on derece daha sıcak oldu. Biz aralık genişletici açık önce bize 63 kilometre toplam veren, önceki gün vardı daha bize pille 15 daha fazla mil gitmek için izin kombine Bütün. Biz kilometre sayacı ve kWh başına 3.4 kilometre ortalama tüketime 462 kilometre ile eve geldi. Ben bu yüzden sol ve tam bir tank ile geldi yaklaşık 1.5 kilometre evime gelen gaz ile dolu. Kapalı üst son durağı da dahil biz (dönen 3 gidiş ve 4) yedi gaz durakları yapılmış ve gaz 9.87 galon toplam aldım. Biz aralık genişletici çalışırken pil 111 kilometre ve 351 kilometre sürdü ve galon başına 35,5 mil ortalama. Bu rex için ne genellikle ortalama biraz daha az, ama bu gezi her iki bacakta büyük çoğunluğu için sürekli 70 mil yüzden normalden daha düşük olması bekleniyor oldu. Biz genellikle bizim Antalya Lara Araç Kiralama Vermont gezileri yapmak gibi bizim diğer aile araba alsaydı, biz gaz veya i3 ne gerekli çift yaklaşık 19 veya 20 galon ihtiyaç olurdu. NJ geri dönüş yolculuğu için terk etmeye hazır Başlarken Sonuç olarak, yolculuklar bu tür i3 Rex gerçekten için geliştirilen kesinlikle ne değildir. Küçük 650cc motosiklet motoru gerçekten bir seferde yüzlerce kilometre için kullanılmak üzere geliştirilmiş değildir ve kullanıma bu tür kesinlikle erken mekanik sorunları olurdu her hafta maruz eğer ben eminim. Yapmam Ancak burada ve orada zaman zaman 10 ya da 20 mil, bunu kullanarak, ya da bazı günlerde son 3 mil sadece ek $ 20,000 harcama ev artı bir yolculuğa her ay ya da iki, gerçekten harika bir alternatif olduğunu yapmak için bir pil için bu i3 yılların üçlü boyutu var. Gerçekten nihai hedefi yerde iyi bir DC hızlı şarj altyapısı, kalmayıncaya kadar aralık genişletici modeli iyi bir durak-boşluk ölçüsüdür. BMW Ocak ayında belki de naıasda çok yakında ilan edilecektir DC hızlı şarj altyapısı konusunda, bazı çok iyi bir haber vardır. Onlar bu alanda önemli bir yatırım yapıyoruz ve ben haber ilan zaman EV sadık çok mutlu olacağına inanıyoruz.elparstransfer

http://elparsrentacar.com/sayfa/antalya-rent-a-car-.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder